اخبار

شرکت فراعمران نگار موفق به اخذ پروانه فعالیت در حوزه خدمات فنی افتا شد.

حامد سرتیبی مدیرعامل شرک فراعمران نگار از اخذ پروانه فعالیت در حوزه خدمات فنی افتا، توسط این شرکت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت فراعمران نگار، حامد سرتیبی، ضمن اعلام این خبر افزود: این شرکت در گذشته برای اغلب محصولات خود مانند GPMS، نماساخت، تماب، PDN­_GIS و...موفق به دریافت گواهینامه افتا شده بود و اکنون در گام بعدی پروانه فعالیت در حوزه خدمات فنی افتا برای شرکت دریافت شده است.

وی افزود: "دپارتمان انفورماتیک شرکت با مدیریت آقای مهندس مهدی فاضل نجف ­آبادی، در کنار فعالیتهای خود در راستای تولید با کیفیت محصولات و ارائه خدمات پشتیبانی جهت جلب رضایت مشتریان، همواره موضوع امنیت محصولات را با اولویت ویژه دنبال می­کند."

ایشان در تشریح ضرورت دریافت این پروانه و نیز گواهی امنیت محصولات افتا گفت: " با عنایت به توسعه روز افزون محصولات نرم­افزاری و بکارگیری گسترده آنها در زیرساختهای حیاتی، حساس و مهم کشور، تأمین امنیت نرم­ افزارها، موضوع بسیار حائز اهمیتی تلقی می­شود. اهمیت این موضوع زمانی بیشتر می­شود که ما شاهد افزایش تهدیدات امنیتی در فضای تولید و تبادل اطلاعات هستیم. بنابراین استفاده از محصولات و نیز تولیدکنندگان دارای صلاحیت امنیتی منجر به ارتقای امنیت شده و از خسارات ناشی از بکارگیری محصولات ناامن جلوگیری خواهد نمود."

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *